Burendag in Ede - Kernhem

september 17, 2017

Hoi allemaal,

Dit jaar is er weer een burendag en wel op zaterdag 23 september.
Ook in de wijk waar ik zelf woon, wordt er door het wijkteam aandacht aan besteed. Ze organiseren een leuke dag bij het wijkgebouw.


Natuurlijk ben ik er ook met een kraampje met leuke spulletjes. Je kunt bij ons aanschuiven, we hebben een paar leuke make & takes voor je klaargemaakt!


Ter plekke kun je kennismaken met de produkten van Stampin'Up (en met mij natuurlijk LOL)



Ook heb ik een super aanbieding gepland voor iedereen die zich voor een workshop opgeeft tijdens de burendag. Als je je ter plekke, aan de kraam dus, inschrijft en betaalt, kun je 5 EURO besparen op de prijs van iedere workshop!

Snel verdiend toch? Ik hoop jullie te zien op de burendag! Klik hier voor meer informatie over plaats, tijd en laatste nieuwtjes.





You Might Also Like

0 reacties